Японська Toyota представила свій оновлений гібрид Prius.
Він покликаний стати головним конкурентом моделі Insight компанії
Honda. Найбільший в світі автоконструктор каже, що планує збувати до 4
тисяч модернізованих гібридів щороку. Акіо Тойода (президент компанії Toyota):
"Нашим продуктом ми робимо відчутний вклад у збереження довкілля, який
можна порівняти із насадженням дерев площею, що в десять разів
перевищує розміри Токіо".
Поява нового Prius символізує спробу автогіганта вийти з крутого піке у
часи кризи, яке супроводжується найбільшими фінансовими втратами від
часу заснування компанії.
Автомобіль Prius, який зазнав вже третього переродження від 1997, є
найпопулярнішим гібридом у світі. Toyota продала вже понад 1 мільйон
200 тисяч цих машин у 40 країнах.
Однак у лютому конкурент Honda кинув компанії виклик, запустивши на
ринок дешевшу гібридну модель Insight, яка вперше в історії
електрично-бензинових транспортних засобів одразу перетворилась на
абсолютний хіт. Тосіо Арітаке (автоаналітик): "Думаю, цей
автомобіль буде вельми й вельми достойним конкурентом в плані ціни та
усього того, що він може запропонувати. Зсередини новинку я ще на
бачив, однак виглядає вона надзвичайно конкурентоспроможною. Жоден
інший виробник не може сьогодні запропонувати нічого кращого за такою ж
ціною".
Ціна на новий Prius стартуватиме з 21 тисячі доларів США, що є меншим
від вартості моделі-попередниці. Своїм ж продуктом " Toyota
орієнтується в першу чергу на орендний та корпоративний сектор. В
компанії обіцяють, що найновіша версія авто буде споживати лише літер
бензину на 38 кілометрів шляху.